piątek, 31 maja 2013

Dopełnienie Ever After High

Trzeci post z rzędu o Ever After High... Cóż, teraz wszystko kręci się wokół tego i rzekomego zakończenia Monster High. Może najpierw sprostujmy to drugie. Pamiętacie tego posta, kiedy pisałam o kontrakcie między Garrett'em Sander a Mattel? Umowę podpisano na 5 lat w czerwcu 2009 roku, czyli prawdopodobny koniec Monster High, o ile kontrakt zostanie zerwany, możemy szacować na początek wakacji 2014 roku. Cały rok. Sprytnie to ułożono. Przez ten rok zrealizują wszystkie plany, filmy, serie i będą zbijać na tym jeszcze większe dochody, gdyż fani będą przekonani, że Monster High się kończy. Pytanie jest jedno: czy Mattel, rzekomo kończąc MH, jest na tyle mądry, robiąc o wiele większy rozgłos tej serii, czy na tyle głupi, żeby zamknąć tak dochodowy interes? 
Dobrze, teraz przejdźmy do Ever After High. Trochę poszukałam i okazało się, że ta seria była zaplanowana już w maju 2012 roku. Firma już wtedy szykowała kolejny biznes. Strona promująca, odcinki, pierwsze zdjęcia lalek... To już było gotowe dawno. Przyjrzyjmy się bliżej grafikom wroga.



Powyżej przedstawiłam dwie postacie, koło których wszystko się kręci. ,,Apple to córka Królewny Śnieżki, która jest w szkole prawdopodobnie najpopularniejszą i najbardziej lubianą dziewczyną. Raven z kolei jest osobą, której wszyscy się boją. Aby Apple żyła długo i szczęśliwie, Raven musi spełnić swe przeznaczenie jako ''Zła Królowa''. Jednak ona tego nie chce.'' Opisałam wam w miarę krótko, o co chodzi. Jak dla mnie jest to kiczowate. Według mnie, Apple jest strasznie zapatrzona w siebie i interesuje się tylko sobą. Od razu ją znienawidziłam, podobnie jak inne postacie. Powinien być jakiś zły charakter, którym prawdopodobnie będzie córka Czerwonego Kapturka. Teraz opiszę grafikę. Włosy są nawet niezłe, ale twarze to kompletne dno, gdyż wyglądają, jakby należały do porcelanowych lalek. Stroje to żadna filozofia, opierają się głównie na bardzo ozdobnych i szczegółowych wzorach.



Kolejne dwie postacie. Pierwszą z nich, niestety, trochę polubiłam. Pewnie dlatego, że tak bardzo przypomina mi Clawdeen. Mania do zakupów, włosy... Ale to, że lubi różowy, całkiem mnie do niej zniechęca. Druga postać jest całkiem chaotyczna. Ma na sobie praktycznie każdy kolor tęczy. Jej strój to nic specjalnego. Każdy umiałby taki narysować. Na sam koniec przedstawię wam najboleśniejszą rzecz.



Jak mam być szczera, ani trochę mi się nie podobają. To by było w sumie tyle. 
Po co więcej pisać o wrogu Monster High?

Kiedy według was Ever After High się rozkręci? Dlaczego Mattel rzekomo zamierza usunąć MH?


140 komentarzy:

  1. Jeśli Mattel ma zamiar usunąć MH z rynku, to popełnia największy błąd. Przez to może stracić, starsze fanki w wieku 12-15 lat , nie takie, które interesują się jeszcze jakimiś księżniczkami, wróżkami itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie z toba

      Usuń
    2. zgadzam sie z zozalka333

      Usuń
    3. Nawet 11, 10 latki

      Wilken

      Usuń
    4. Zgadzam się z tobą, ale mam kuzynkę, która ma 8 lat a jest wielka fanką MH. Mówię to żeby podkreślić ilość fanów MH, skoro nawet małe dzieci je lubią. Na opakowaniach od lalek piszę że od 6 lat to pomyślcie ile jest fanów mh! W internecie wypowiadała się dziewczyna, która 19 lat ( naprawdę!)i bardzo lubi MH! No to rany boskie przecież wszyscy widzą, że Mattel bardzo dużo straci rezygnując z Monster High!

      Usuń
    5. Ever After High to nie są wróżki.

      Usuń
    6. A Cleo to co? Jakiś wyjątek to jest? Jakoś takim przedziwnym cudem jest księżniczką. MH i tak za chwilę spadnie z rynku.

      Usuń
  2. Fabuła nie jest taka najgorsza. W MH fabuła polegała na olewaniu wszystkich niedoskonałości i zaakceptowanie siebie jakim się jest. Natomiast w EAH fabuła polega na kierowaniu swoim życiem tak jak się chce, a nie jak to było zawsze zaplanowane. Obydwie fabuły mają coś w sobie co przyciąga ;D
    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardziej pasuje do disney niż mh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym że Ever After High nie jest dziełem Disney'a tylko wyprodukował je Mattel

      Usuń
  4. Lalki brzydkie jak noc listopadowa i tą trzecią też polubiłem i trochę tę drugą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NOC LISTOPADOWA JEST PIĘKNA!

      Usuń
    2. Mi najbardziej-czyli bardzo mało podoba się druga jakoś przypomina mi Lalke

      Usuń
  5. mi się podoba mh ale nie ever :/ jak usuną mh to ja nie kupię lalki:/ pisała kornelisa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz mogła kupować lalki których nie będą chciały te bobasy co to będą ''UWIELBIAĆ''

      Usuń
  6. Zaczyna mnie to wszystko powoli wkur*iać, dlaczego Apple była w dziurce od klucza? (jako cień) I to jeszcze na stronie monsterhigh.com? MH i tak nie skasują, bo ten zas*any Mattel zbija na tym forsę taką jak za lat świetności Barbie. Niech sb to EAH istnieje i nie przyćmiewa MH, tylko po cholerę tam Cupid wzięli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie!!! zgadzam się :)

      Usuń
    2. Ja też jak usuną MH to ja się chyba zabiję

      Usuń
    3. Monster High się c.a. Cupid już znudziło. Tak samo jak i mnie!

      Usuń
  7. Zgadzam się z zozolką333 to byłby największy błąd jak dla mnie mattel powinien zostawić mh na rynku a te postacie powinien przerobić na potwory w stylu mh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Wszyscy tylko zacofani ludzie lubią jakieś zdrętwiałe cukierki, które chodzą
      i gadają o byle gównie. Więc po co przerabiać najnormalniejszych ludzi w jakieś
      stwory?

      Usuń
  8. Po obejrzeniu kawałka odcinka, wrażenie zrobiły na mnie dopracowane i ładne postacie. (w MH wersje odcinkowe różnią się od artów z Basica, mają troszkę inne rysy twarzy) Jednak, wszystko jest zbyt... kolorowe i takie jasne, jakby żarówą w oczy xD. Czy tylko mi lekko przypominają te zapachowe laleczki?
    MH, nic nie zastąpi, to seria typowo dla 5-10 latek. Szkoda, że MH powoli idzie w komercję i interesowanie się tym staje się "wiochą" i "dziecinadą" (w moim gimnazjum tak jest)
    Ja myślę, że EAH przeminie, jak Bratzillaz, to tylko chwilowa podnieta z byle powodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viola nie obrażaj mojego wieku... ten ostatni rocznik lubienia tej dziecinnej serii

      Usuń
    2. Sarabina ona nie chciała cię obrazić ja też mam 10 i tego nie nawidzę wszystkie z mojej szkoły dostały prawie szału jak się o tym dowiedziały

      Usuń
    3. Sarabina ona nie chciała cię obrazić ja też mam 10 i tego nie nawidzę wszystkie z mojej szkoły dostały prawie szału jak się o tym dowiedziały

      Usuń
    4. Tak, tylko tobie przypominają te zapachowe laleczki.

      Usuń
    5. Według mnie nie masz racji. Ever after high są super i mają piękne ubrania i twarze. A monster high to jakaś żenada, brzydkie, złe, same okropności, nie wiem jak można takie coś lubić?!! Ever After High są przynajmniej ładne i dobre, a ta bajka ma przynajmniej jakikolwiek sens, nie tak, jak MH.

      Usuń
  9. Nie panikujmy! Trzeba przyznać rację, że postacie są dopracowane i barwne (jak z opowiadania mojego kuzyna, który ma 13 lat i ma 6 na koniec podstawówki z Polskiego O_o) ale mattel popełniłoby okropny błąd kończąc MH. Przecież są te małe dziewczynki które mają po dwadzieścia (?) lalek rocznie po ok. 110 zł. Zysk z takiej dziewczynki to 2200 zł (rocznie!). Przecież takich dziewczynek, którym rodzicom albo hajs się nie zgadza przez te lalki albo są mega bogaci jest pare tysiące. EAH jest średnie i to trzeba stwierdzić choć MH już też spada jakością, bo podpada w rutynę to przecież trochę potrwa zanim zejdzie z rynku co nie?

    OdpowiedzUsuń
  10. http://3.bp.blogspot.com/-jOCjgZkOS2U/UaiK8iojfVI/AAAAAAAAAdc/SUiXCyy0uoY/s1600/Bez%C2%A0tytu%C5%82u+7.png

    Radzę zobaczy. Dla fanów MH.

    OdpowiedzUsuń
  11. EAH rządzi lalki cudne , odcinki boskie , po prostu lepsze od Mh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

      Usuń
    2. Nie wolno się tak wypowiadać na blogu o MH, gdzie pełno wściekłych i płaczących fanek właśnie MH.

      Usuń
    3. wolno czemu nie zabronisz hahe

      Usuń
    4. Bo to jest blog o MH, a nie -------> eah ślepoto:(
      JVV

      Usuń
    5. napisałam swoje zdanie

      Usuń
    6. Lorr czemu zatwierdziłaś taki koment

      Usuń
    7. po jest pojebana

      Usuń
    8. wyrażam własne zdanie..Monster high musi mieć swój koniec , dla mnie on nadszedł teraz dla innych później

      Usuń
    9. Chyba palnę cię siekirą, a prawie zapomniełam paszoł WON z tego bloga WRRR! Bo spuszcze wilka ze smyczy, a mam oswojonego

      Usuń
    10. Monster high Lubiłam dotąd ale widzę ze nie da sie lubić ( przez Fanki ) które się nie umieją zachować ...

      Usuń
    11. Paszoł WoN z tego bloga i spuszczę oswojonego wilka ze smyczym bo mam

      Wilken

      Usuń
    12. bo się przestraszę już się boję hahah ..

      Usuń
    13. Ja tez uważam ze mh jest coraz gorsze ..i to przez fanów którzy nie mają kultury

      Usuń
    14. Tu inny Anonim
      Shema myślisz że tu pisze tylko jeden anonim przeganiasz nie tego co trzeba nie masz prawa wywalać innych z tego bloga jak lorr,aleksa i violetta będą chciały go wywalić to go po prostu wywalą a ty nie masz tu nic do gadania i nikt cie nie pytał o zdanie więc odpie*dol się i zajmij się swoimi sprawami a nam anonimkom daj spokój. KAŻDY MA PRAWO WYRAZIĆ SWOJE ZDANIE A TY NIE MASZ PRAWA NAS STĄD WYWALAĆ!

      Usuń
    15. DO innego Anonima masz racje tylko Lorr, aleksa , violetta mogą mnie wywalic

      Usuń
    16. Tu inny Anonim
      Cóż, chodziło mi tylko o to aby mała główka Shemy zrozumiała przekaz ale to też prawda, chociaż wtedy musiałyby zrobić tak, żeby blog był tylko dla zaproszonych czytelników, ale wtedy straciłyby niektóre czytelniczki anonimki i spadłaby im popularność

      Usuń
    17. Tu inny Anonim
      Zgadzam się. Po prostu lepsze od MH.





      Usuń
  12. Dlaczego ta 3 ( Ta troche ładna) Ma sukienke jak Rochelle z Upioryża tylko różową? Jak dla mnie Briar i Raven są Nawet... BYLE NIE TA APPLE!
    Nashale A Cupid

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona (po pierwsze) nie ma na imię ta 3, tylko Briar Beuty,
      Po drugie Briar nie ma sukienki jak Rochelle z Upioryża!
      Rochelle ma jasnoróżową, prostą bez WYCIĘCIA i trzech warstw sukienkę!
      Wpiszcie sobie: "monster high upioryż miasto strachu'' , a jeszcze zobaczycie, że miałam rację! Niby tacy wielcy fani Monster High, a nic o tym gównie nie widzą!
      Najpierw sprawdż, a potem pisz!

      Usuń
  13. Lalka Apple jest piękna, ale to coś nie może zająć miejsca MH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
    Mam nadzieję, że EAH to będzie tylko taka durna konkurencja, przecież skończenie z MH to byłaby straszna głupota!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To się nawet nie opłaca!!!!!!!!!!!!!!!!! A miliony fanek MH znienawidziłyby Mattel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Córka Śpiącej Królewny ma sukienkę bardzo podobną do Rochelle Scaris!!
    A wgl to bez sensu że córka Królewny Śnieżki jest blondynką a Śpiącej Królewny brunetką :/


    Możliwe jest, że koniec MH to tylko taki blef ze strony Mattela, żeby podwyższyć sprzedaż lalek zanim wyginą xd
    Możliwe że Mattel chce zachować i MH i EAH....
    To tylko moja teoria, ale oby tak było... bo inaczej się załamię!!!!!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mattel nie usunie MH z rynku tylko będzie tak jak z Barbie bo przecież Wcześniej Barbie była hitem, a jak MH trafiło na rynek to stała się mniej sławna i tyle, ja codziennie widzę reklamę Barbie. Prawdopodobnie będzie tak, że Mattel będzie dalej produkował MH, Barbie i Ever After High.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie, nie trzymajcie mnie dziewczyny! Powstrzymajcie mnie od polubienia EAH, porównałam sobię jeden odcinek EAH z jednym odcinkiem MH. Grafiką góruje EAH, ale fajność należy do MH. Dziewczyny, co wybrać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, jest jeszcze muzyka na początku odcinka. Wygrywa EAH. Co ja zrobię? Ja, ja nie kogę od tak rzucić MH i polubić EAH! Na początku mojego polubienia MH myślałam że to tandetne laleczki. Miesiąc później już wiedziałam, że będę to lubić do końca. Może po miesiącu po poznaniu EAH polubię je, tak samo jak lubiłam MH? Ale ja nie chcę rzucić MH dla EAH. To by było nie w porządku, a poza tym na YT nie mogę znaleźć odcinka EAH po polsku, i muszę to oglądać po angielsku :( Ale na razie jeszcze muszę jeszcze wybierać pomiędzy MH a EAH. Ale pomóżcie!

      Usuń
    2. Wiesz, też mam właśnie taki sam problem wydaje mi się polubiłam EAH ale nie skończę z MH.Natalio przecież możesz lubić to i to (przecież to nie jest zakazane)Ja nie mam nic przeciwko żeby EAH było tylko nie chcę żeby usunęli Mh.MOJA RADA:jeżeli lubisz EAH to po prostu lub.
      Chloe Darkness

      Usuń
  16. Ja myślę, że być może zrobią MH vs. EAH było by cudnie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Poza tym nie kupię sobie jeszcze przez to Wydowny:(:(
      JVV

      Usuń
  17. Z resztą jak jakieś cukierkowe g*wno ma nam zastąpić MH?! -.-
    JVV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślę

      Wilken

      Usuń
    2. Może zastąpić. Byłoby przecudnie! A poza tym to MH jest cukierkowym gównem.
      Chyba nie znasz wszystkich serii w których to pokazuje się, że Monster High
      jest cukierkowym gównem. Prawda?

      Usuń
  18. A może Mattel zrobiło to specjalnie aby zwiększyć sprzedaż lalek i produktów MH. Potem może się okazać że to tylko taki żart.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak mówili w Why do ghouls fall in love?, EAH jest,,fałszywe jak opalenizna wampira"!!!
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  20. A! Ratunku! Zakochałam się w Apple White i Briar Beauty :( Muszę mieć ich lalki.... Sorki MH :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Briar Beauty jest taka sztuczna, taka różowa laleczka! Nie podoba mi się, wygląda jak pusta lala zapatrzona tylko w siebie

      Usuń
    2. Zgadzam się , Mam tak samo . To że je kochasz to nie znaczy że zdradzasz MH

      Usuń
    3. Ja mam tak jak Lorr... Polubiłam ją ponieważ bardzo przypomina Clawdeen... A jak widać z mojego loginu wynika że bardzo lubię Deen...

      Usuń
    4. Spokojnie to nic złego puki nie porzucisz MH w grupie siła ;)

      Wilken

      Usuń
  21. Oby MH zostalo! W sumie to EAH jest śliczne, ale ma coś co mnie odrzuca, mianowicie 0 charaktery. Wszystkie są strasznie słodkie, jedna prawie nie różni się od drugiej, a tego nie znoszę. W sumie żadnej z nich nie polubiłam,niestety przypominają mi cukrowe, przesłodzone monsterki V.v lalki również mi się nie spodobały. Przyznam jednak, że arty mają boskie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bym pomyślała trochę bardziej logicznie...

    Monster High ma na świecie miliony fanów, którzy nie dopuszczą do tego, aby firma Mattel zerwała kontrakt. I moja opinia jest taka:
    skoro Monster High podbiło serca prawie wszystkich nastolatek, to czemu Mattel miało by rujnować nasze pasje?

    OdpowiedzUsuń
  23. Te ever after high rujnuje MH, to poprostu beznadzieja . Możliwe to że to już koniec MH , ale słyszałam że podobno nadal będą produkować lalki,akcesoria itd... moim zdaniem żadna bohaterka nie jest ładna ... To co mattel zrobił to mnie zrujnowało ... Te lalki są zbytnio słodkie i wyglądają jak jakieś dzi*ki , a twarze to normalnie jakby miały jakieś uczulenie na ser.... brak słów... -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaraz padnę nie mogę dopuścić do usunięcia MH robię strajk żadnego EAH

      Wilken

      Usuń
    2. Ever after high jest extra i nie pozwole go obrażać a Monster High przedstawia brzydkie i złe potwory które mają szatanistyczne symbole i są takie nie chrześcijańskie! Przestrzegam was przed tymi potworami. Lalki monster high zostały uznane jako szkodliwe zabawki. Nie wiem czy wiecie ale niektóre młodsze dzieci boją się tych diabłów które wy kochacie! Według mnie MH - - gówno Ever after high super!

      Usuń
    3. Hah! Chrześcijanin pieprzony, się znalazł! Za dużo księdzy i tych innych idiotów się nasłuchałaś!!! Hahahah! Jesteś żałosna, tak jak te twoje EAH!

      Usuń
  24. Mi się najbardziej z nich podoba córka Czerwonego Kapturka *-* Lubię tajemnicze postacie ;cc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A która to jest? Raven też wydaje się fajna :P

      Usuń
    2. obejyzj odcinek

      Usuń
    3. Mi też się najbardziej podoba jest najmniej ,, wycukierkowana" z tych wszystkich ,, lalek"

      Usuń
    4. Anne to ty żyjesz ??? o_0

      Usuń
  25. Raven jest ładna,ale i tak MH najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie ma lepszej kampanii na rozkręcenie nowego interesu (Ever After High) niż wiadomość, iż MH się kończy. Jak mówiliście MH ma wielu fanów na świecie. Nawet jeśli kontrakt temu gościowi na pracę w Mattelu się kończy to Mattel mógł się zabezpieczyć. Mogą pożegnać się ze współpracą, ale Mattel (jeśli w umowie jest napisane, że) mógł sobie zastrzec prawa do odlewów lalek MH. ;) Nie skończą MH!!!! oj nie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jej zaraz dam jak tak się można o niej wypowiadać jesteś szynką i spotkaj się ze słownikiem o ile wiesz co to jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu inny anonim
      Nie rozumiem twojego sposobu nawiązywania kontaktów w internecie. Dlaczego wszystkich obrażasz?! Każdy może wyrazić swoje zdanie, a ty go w ten sposób nie zmienisz. Wręcz przeciwnie, wszyscy, których traktowałaś w ten sposób uważają cię za głupią istotę, która czepia się innych bo nie nic do roboty opanuj się trochę! Myślisz, że ktoś cię będzie lubił jak innych będziesz wyzywać?! mam nadzieję, że to co napisałam da ci trochę do myślenia.

      Usuń
  28. ,,Nadzieja umiera ostatnia" jest nawet na moim avku nie traćmy do końca nadzieji

    Wilken

    OdpowiedzUsuń
  29. Czegoś nie rozumiem. Z reguły jest tak, że gdy konkretna marka "spada na dno" lub po prostu nie wypala, to szybko tworzą nową serię licząc, że ta zostanie lepiej odebrana. Sama nie jestem jakąś fanką MH, choć mam jedną lalkę (kupioną w bardzo spontaniczny sposób), to wiem, że ta marka jest popularna, i nawet w małym gronie, znajdzie się ktoś, kto zna imiona głównych postaci, więc nie rozumiem sensu jej usuwania. Gdy dowiedziałam się o EAH, myślałam że będą tam dzieci bohaterów MH. Brzmi to śmiesznie, ale taka była moja pierwsza myśl. Inną rzeczą, której nie rozumiem, jest to, że aby powstało EAH, muszą usunąć MH.Przecież jedno nie wyklucza drugiego, a z tego co widzę, ich tematyka jest "niby przybliżona, a niby nie", i jeśli się przyjrzeć, to EAH jest całkiem, całkiem. Mówiąc prawdę, to gdy w mojej szkole MH stało się popularne ( czyli w jesień 2011), to pomyślałam, że to głupie, choć teraz, powoli zmieniam zdanie. MH widziałam wcześniej we Włoszech, i pomyślałam, że to kolejna produkcja, która nie wypali ( owe lalki widziałam w sklepie dla turystów, którzy przyjeżdżali na kempingi, więc były tam prawie same produkty spożywcze, co trochę wyjaśnia, czemu tak pomyślałam), a teraz... Dodam tylko, że te lalki są okropne, przynajmniej druga, która kiepsko przypomina mi ją na karcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam się podpisać oczywiście inny anonim!

      Usuń
  30. Przecież umowę mogą przedłużyć :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj tam od razu wróg. Nie ma to prawie nic wspólnego z MH. To tak jakby zakazać produkcji barbie, bo mogą się bardziej spodobac niż MH. Zauważcie, że MH robi się coraz tańsze, moda trochę opadła. Nic nie trwa wiecznie. Mattel musi mieć też jakieś wyjście ewakuacyjne, gdyby rzeczywiście Mh upadało. dzieciom spodobały się potwory i fantastyczne postacie to idą w tą stronę, ale nie jest to kopiarstwo. MH to potwory, a tu przeważają ludzie. fakt wepchnięcie tam Cupid (pewnie chcą na niej więcej zarobić) to błąd, ale EAH zapowiada się ciekawie, według mnie jest nawet bardziej przeznaczone dla starszych dzieci niż MH.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ci za raz dam Frankie jest super

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak mnie wkurza takie chrzanienie, że każda seria która ma jakiś fantastyczny motyw to plagiat Monster High. Dlaczego od razu wróg? Tak samo Bratzillaz, już irytujące jest to gadanie.... Ile można? A jeśli lalki będe artykułowane, kupię jedną z nich, bo są urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz? Mnie też takie chrzanienie wkurza! A jeśli chodzi o Ever After High to jestem
      WIEEELKĄ fanką. Mam nawet kilka lalek. I gadżetów.

      Usuń
  34. MH miało w sobie coś, co przyciągnęło starsze fanki nie tylko ze względu na unikalność. Artykulacja. Lalki artykułowane. Fenomen. Już nie tylko ramiona przód-tył i w geście o mój boże, nie tylko nogi zginane na trzy, ale także łokcie, kolana, nadgarstki. Mattel wyczuł, że podobnie jak w Tonnerkach, Pullipach i wszystkich innych lalkach, które taki zabieg miały już wcześniej, sprawdzi się to i w MG. Wykorzystał też to w Barbie Fashionistas, a także w kilku innych seriach z baśkami. Tymczasem z tego co widzę, EAH mają jedynie zginane nogi. Nie przciągną tylu zwolenników. Powiększcie zdjęcie tej złej i przyjrzyjcie się, a następnie weźcie jakieś lalki Monster, ewentualnie fashiosistas. Choćby tu - http://mat.imageg.net/graphics/product_images/pMAT1-13670756enh-z6.jpg. Operetta Roller Mazer. Od razu widać, że jej ręce dadzą się zginać. Tutaj czegoś takiego nie ma. Dla mnie to duży minus i myślę, po wyglądzie lalek, że chociaż mają swój urok, to Mattel odwala fuszerkę. I to nie jest pierwszy sygnał, że coś sie psuję. Ile razy na blogu powtarzały się komentarze w style "lalka x ma buty od lalki y z serii z" i tak dalej. Fuszerka. Brak pomysłów. Koniec serii, szukanie rozwiązania w oklepanym temacie bajek. Bo bajki były. Chyba każda z nas miała lalkę barbie z jakiejś bajki albo taka od simby. Miałam Jasmine od Simby, a moja koleżanka miała kopciuszka. A z barbiątek to serki ich były - roszpunka, dziadek do orzechów i wiele, wiele innych. Oparte na czymś. Ostatnio także Moxie Girl, widziałam lalkę le alicja w krainie czarów i śniezka. Ile razy można rozgrzebywac też sam temat do cholery? w podanych przypadkach to nie jest rażące, bo simba to simba, można powiedzieć, że produkował głównie kopciuszki, arielki i inne księżniczki, w MG wyszło to nieźle, bo wyszły trzy laleczki i koniec. A Mattel próbuje dorobić więcej - pierwsza seria Basic, potem kolejne, kolejne, kolejne. Nowe postacie, nowe odcinki. Dobrze, niech robi coś nowego, ale nie idzie na fuszerkę i nadal pilnuje tego, co tak nas oczarowało. Baśki też ostatnio jakieś takie sobie, nie macie takiego wrażenia? Widziałam u przyjaciółki basieńkę chyba z 99, śliczna buźka, śliczna, śliczna, a ostatnio zerknęłam na te nowe i jakoś tak... Podobnie MH, ktoś już rzucił, że brak pomysłów, przemalowywanie butów, kolejna seria związana z tańcem, imprezą. A przeciez jest wiele możliwości. Czego potrtzeba Mattelowi? Pobudki. Chce coś robić. niech robi dobrze. Dobrze. Solidnie. A także jeszcze jednego - czegoś świeżego, kogoś świeżego, potrzeba ambicji i nowości. Ktoś pisał, że w innych krajach słabnie faza na lalki Mh... Z tego co pamiętam całkiem niedawno zacne redaktorki tego bloga pisały, że w krajach azjatyckich upirki robią się popularne coraz bardziej. A Azja dźwignią handlu.
    Się rozpisałam. Miało być o artykulacji, a zahaczyłam o tysiąc innych tematów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa... Tyle, że na długo przed MH produkowano lalki artykułowane. Artykułowane były Generation Girls, Flavas i niektóre My Scene. Ba! Inne firmy też miały w pełni artykułowane lalki wcześniej niż się pojawiło Monster High. Takie Liv od Spin Mastera (nieprodukowane już niestety) biją monsterki jak chcą i kiedy chcą jeśli chodzi o artykulację. Poza tym, widać, że EAH też będą artykułowane.

      Usuń
    2. Mam nawet trzy lalki Ever After High i uwierz, że wszystkie mają zginane nogi na trzy, łokcie, kolana i nadgarstki. I wszystkie mają urodę czego Monster High brakuje.

      Usuń
    3. Operetta Roller Maze. Fakt, w pudełku widać, że ma zginane ręce, nogi, nadgarstki... Może dlatego, że wymagała tego sytuacja? No, bo czy Operettcie Basic też było widać, że "wszystko się zgina"? Nie! W serii EAH "School Sprint" widać to, bo wymaga tego sytuacja. Nie ma co od razu oskarżać.

      ~Kitty Thorn~

      Usuń
  35. Mi się Apple nawet podoba...

    EAH po MH nie ma dużych szans na taką dużą popularność, ale pomysł fajny i kto wie?

    Może coś z tego wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  36. Lol, tam jest córka szalonego kapelusznika? Odgapili moją OC (Maddy Hatter)!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Nieee Dlaczego!!! przecież jak tworzyli Monster High to Barbie się nie skończyła i jest do dziś dnia !!! Nie rozumiem tego! Te lalki EAH są dziwaczne (Bez Urazy Ale tak jest :( )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust. Dla mnie lalki Ever After High są przepiękne. A nudne potwory z
      horrorów już NIE.

      Usuń
  38. Jedynie mi się ta Raven podoba, bo przypomina mi Monster High. Taka "zła królowa"
    Kizia Mizia.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mattel zrobi ogromny błąd rezygnując z MH. Monster High ma wielbicielki i młodsze i starsze, a EAH? Przecież one wyglądają jak małe, mocno 'przesłodzone' laleczki dla małych dziewczynek. Monster High się odrużniają, ponieważ każda z nich ma swój styl, charakter, osobowość, zainteresowanie i nie wyglądają jak chodzące 'landrynki'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej wkurza mnie w EAH to,że tam nie ma ani 1,prawdziwie złego...

      Usuń
    2. Geniuszu!
      To nie zajmie miejsca MH!
      Ja uwielbiam EAH!
      i one znajdą miejce dla dziewczyn 6-15 lat
      a MH jest już troche nudne

      Usuń
    3. Monster High wyglądają jak małe, mocno przesłodzone laleczki dla małych dziewczynek na przykład z serii Sweet 1600 i Sweet Scream. Więc widzisz wszystkie lalki z Monster High (A najbardziej z tych serii, które wymieniłam wyżej)
      wyglądają jak chodzące landrynki. A z Ever After High? W ogóle.

      Usuń
  40. hah anonimku , ale Mh to najwieksza wpadka . Już tak długo on jest na rynku , że dzieciom powoli im sie nudzi , 12 - 15 lat , to ich nie kręci. Jak on wypuści nową rzecz CZYLI EAH , to bedzie bardzo dobre przesuniecie , bo i tak za 1 miesiac hm bedzie tak nudne , jak kapcie twojej babci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko wiesz. Starsi ,,przekazali'' je młodszym. MH początkowo miało być dla nastolatek. Potem młodsi się zainteresowali, jeden przekazuje drugiemu. MH tak szybko się nie znudziło i nie znudzi.
      A kapcie babci są zabójczo ciekawe ;3 Takie kolorowe i w wyrąbiste wzorki *O*... Dżołk ;3 Ja babci już nie mam v.v

      Usuń
  41. Moim skromnym zdaniem MH jest nieco chore, bo oklejanie sobie pokoju plakatami z potworami i czaszkami to jest dość niepokojące. Ja sama kiedyś lubiłam MH wciągnęło mnie przez długi czas miałam pokój w potwory, ale zdałam sobie sprawę że to dziwne, za to
    EaH to bardzo fajna rzecz naprawdę mi się podoba, a mam 13 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, że Ever After High jest super!

      Usuń
  42. Ever After high są zarąbiste!Monster high to najgorsze lalki jakie widziałam -;-.Co fajnego jest w rogach,kłach i skrzydłach? Pytam się? niektóre lalki mh są całe czarne jakby były jakimś sztanem -;-.Ever affte high pomimo tego, że są księżniczkami itp mają chociaż styl i urodę a, tego mh brakuje ;/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnego jest to,że każda lalka jest inna, jest niezwykła i na swój sposób doskonała. Mają przekaz akceptacji. Ever After High też ma przesłanie,ale takie dla mnie trochę nie jasne. Ci,co mają złe przeznaczenie,chcą je zmienić,ci,którzy mają dobre,nie chcą i są przez to nielubiani. No,ale gdybyście wy mieli zostać milionerami,raczej też nie chcielibyście z tego zrezygnować,prawda?

      Usuń
    2. Zgadzam się z tobą. Monster High brakuje urody.

      Usuń
    3. zgadzam się z tobą

      Usuń
  43. Ja uważam że są super. Mają takie "porcelanowe" twarze, bo są z baśni, a nie z głupich horrorów.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja kiedyś kochałam MH ale teraz nie nawidze (nie chce mówić dla czego). Za to EAH mnie wciągneło. Wiem każdy ma inny gust, jedni kochają MH a inni EAH. Ale jak już inni pisali MH zrobiło się nudne i pora spróbować czegoś innego! Ja kiedyś słyszałam ,że usuną MH , bo dzieci się boją! No cóż to przecież potwory więc wiecie.Za to postacie EAH są kolorowe (nie licze Raven) , sympatyczne i radosne ! A nie czarne i straszne! MH mocno mi się znudziło , już dawno! A EAH to coś nowego daj im szanse!

    Anonim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za Ever After High. Kocham.

      Usuń
  45. Jestem szczęśliwa, że usuną Monster High! Rodzice mówią, że MH wyglądają jak szatany.
    Wcześniej myślałam, że się mylą. Że Monster High jest fajne. Teraz już wiem, że ja wtedy
    byłam głupia jak kołek! Tak naprawdę to kocham Ever After High. A rodzice mówią, że lalki EAH
    są takie naturalne. I mają rację! Byłam 2 lata z MH teraz już koniec! Zdecydowałam, że zostaję z Ever After High! A odcinki z Monster High są głupie! Piosenka z Ever After High jest
    przecudna. Od teraz jestem oficjalną fanką Ever After High!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę Cię zmartwić, bo MH jeszcze będzie, oj będzie c: Przedłużyli kontrakt ;P :D <3

      Usuń
    2. Ale Ever After High stanie się popularne. Bo Monster High się już znudziło.

      Usuń
  46. mają ogromne buzie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja wole EAH, to twoje kochaniutkie MH to jedna wielka nuda

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgadzam się z Tobą. MH to jedna, wielka nuda. No ile można ciągle lubić to samo?

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja w wakacje ,,porzuciłam'' MH i pokochałam EAH.

    OdpowiedzUsuń
  50. Nawet jeśli MH upadnie ( A mam nadzieję że do tego nie dojdzie ) to ja nigdy nie kupię jakiś księżniczek! Nigdy nie zostawię MH! Zrzyłam się z nimi i nic tego nie zmieni. Nigdy nie polubię durnych księżniczek, nigdy nie będę pustą lalą która mówi : ,, Och, MH jest już nie modne! Teraz na topie są EAH! '' Ja mam gdzieś to co jest na topie ( nie licząc ubrań ) ! Część z was mówi że MH jest już nudne, a za dwa, trzy lata powiecie to samo o EAH. Wogule jak te EAH wyglądają!? Małe oczy, czoło na pół twarzy, małe usta!!! To nie jest normalne! Co do autorki tego posta - Nie pisz głupot, bo MH się nie skończy. Nadal robią filmy i lalki, a jest 2015. Kto Ci to powiedział że ,, To już koniec ''!?

    OdpowiedzUsuń
  51. Moim zdaniem.Jeżeli komuś się Monster High nie podobają to nie muszą im się podobać.Tak samo z Ever After High.Ludzie ja kocham MH i EAH. Niektórzy uważają,że MH jest zbyt straszne,a inni,że niezwykłe i fantastyczne.Jeszcze inni
    ,że EAH jest zbyt słodkie i cukierkowe,a ich fani,że normalne i piękne.Ja ogólnie jestem fanką MH i EAH.

    OdpowiedzUsuń
  52. według was fajne są lalki z krzywymi nogami , poszukajcie sobie ich na cemnterzu

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja tam lubie EAH BO ONO JEST LEPSZE NIZ MH NIEWIEM JAK WY ALE JA STAWIAM NA EAH

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)