czwartek, 17 kwietnia 2014

The Revelation...



84 komentarze:

  1. Nic nie rozumiem :c
    Widzę tylko zmiany w "Zabójczy zespół" :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Lorraine napisała że odchodzi z bloga.. Nie jest pewna czy to prawda ale popieram to niektórymi dowodami
    1 aleksa : płacze dlaczego bo Lorr odchodzi ?
    2 Ekipa dlaczego jest tylko aleksa
    3 i to ze pod postami jest nazwe autora posta jak się go kliknie to wyskakuje profil ( autora posta ) jak kliknełam na lorr nie da się nie przenosi ( a tak jest tylko gdy osoba usunie się z bloga )
    4 dlaczego dziewczyny szukają 2 osób przecież zawsze na castingu wygrywała jedna i było ich 3 a teraz miały by być czter



    nei jestem pewna ale coś mi nie gra

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooooooo :'( . Czemu Lorr odeszła??

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs na Prima Aprilis został odwołany, to w zastępstwie jest żart. Ja tak mówię i koniec! Na blogu powinno być odpowiednie stężenie ostrych redaktorek XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to akurat bez związku :c Ostrych? Uhh... będę musiała się mścić za dwóch XD
      I tak smuteczkuję :c

      Usuń
    2. no ale dlaczego na AEH też nie ma Lorr moze to byc żart , ale jak wdzisz terez nie ma lorr

      Usuń
    3. a jak by tak wróciła za kilka dni ale by jaja bły z tego hehehe ( z enas wspaniale nabrała )

      Usuń
    4. Kicha,bo NIE wróci :c Ludzie,to naprawdę nie żart :c

      Usuń
    5. aleksa czyli zgadałam .. Daczego nie wróci dlaczego .. bez niej ten blog ... no dlaczego. życie jest ak okrutne .. dlaczego....

      Usuń
    6. Oj bez przesady! Aż tak we mnie nie wierzycie,że pociągnę dalej sama?! ;___;

      Usuń
    7. Alekos wierzymy w ciebie .. Wiara to podstawa .. Dasz rade ,ale bez lorr to nie to samo .. WY tworzyłyście potwoduet .. a teraz nie moze być duetu bez dwójki ... smutno mi .. A DLACZEGO LORR ODESZŁA ( przepraszam za błędy , ale cóz pisze na tablacie któy na dodatek podkreśla kazde słowa nawet to dobre )

      Usuń
    8. Ja w ciebie wierze :)

      Usuń
    9. Oj przecież wiem, de.krzyżu-bez-s .__.

      Usuń
    10. Buuuuu! Będę tęsknić ;(

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Starzejemy się i nic na to nie poradzimy. Otóż ze mną nie będzie tak łatwo,bo jeśli chodzi o zainteresowania,kurczowo się wszystkiego trzymam. Od 2008 jestem fanką LG i przez te 6 lat jeszcze mi się nie znudziła. Nie siejmy paniki :)

      Usuń
    2. czy Lorr Traci zainteresowanie Mh

      Usuń
    3. Mi raczej za prędko to się nie znudzi. Od 2008 lubię ,,Zmierzch'' i za każdym razem gdy to oglądam wydaje mi się że to pierwszy raz gdy widzę ten film na oczy. :)
      Dziwnie teraz jakoś się czuję bo ciągle nie wierze że Lorr już nie będzie więcej pisać tutaj postów, normalnie jakaś masakra

      Usuń
  6. Biedne Aleksiątko , dobrze będziemy cię Lorr wspominać twoje cudne grafiki i przyjemne dla oka posty

    OdpowiedzUsuń
  7. ale dlaczego ;___;
    biedna Aleksa ;c Alekso, jak ty sobie poradzisz? sama, samiutka... ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jej tak nie pogrążaj, da radę. (nie wierząca ty) :D

      Usuń
    2. Właśnie, Ally sobie poradzi .____. Co nie zmienia faktu, że nie pozwalam Lorr uciec ^^ Nic jej to nie obchodzi, ale i tak nie pozwalam ^^

      Usuń
  8. Dasz radę! Jesteśmy wszyyyscy,bez wyjątku,z tobą w tych trudnych chwilach ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Dasz rade Ally :) wierze w Ciebie. A tak w ogole to dlaczego Lorr odeszla i gdzie teraz mamy jej szukac.

    Lady of the Dark ( sorry za bledy ale pisze z tel )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lorr ma bloga propecy of smile czy jakoś podobnie

      Usuń
  10. fajnie że można coś z tego listu przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  11. O mój duuuchuuu ;0;
    Looorr wracaaj :C Jeny :cc All jeśli masz z nią kontakt to przekaz jej ze będziemy wszyscy tęsknić za nią i jej postami, grafikami i wszystkim oraz upiornych wesołych świat ;-;
    All tobie tez wesołych świat i powodzenia w prowadzeniu bloga, dasz radę c;

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak troche głupio pytać,ale czy to znaczy,że konkurs ,,On the Black Carpet'' odwołany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie co z konkursem "On the Black Carpet"?

      Usuń
  13. Oh Lorr, dlaczego?... Alekso, wierzę w Ciebie, ale posty Twoje i Lorr były całkiem inne i każda dodawała coś od siebie. Lorrcia, jeśli to czytasz, to wiedz jak bardzo będzie mi Ciebie brakować :(.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. potem to nogi śmierdzą.
      ale dlaczego Lorr odeszła?

      ~Klaudia K

      Usuń
    2. Nie widzę powiązania. Co ma piernik do wiatraka? (Wiem że dużo, ale taki zwrot :P)

      Usuń
  15. Do cholery, żeby przez JEDEN jedyny dzień człowiek chciał się odciąć od internetu i już go milion rzeczy omija...

    Lorr, no bez jaj...

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi przykro z powodu Lorr i nie wiem czemu to zrobiła , ale wierzę w Aleksę. Z drugiej strony to był wybój Lorr i myślę , że ma swoje powody. Nie możemy rozpaczać , bo musimy uszanować jej decyzję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale szkoda ;-; z Lorr tworzyłyście ten zabójczy zespół... Ale dasz radę All ^-^

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweet Draculaura
    ,, Życie bez Ciebie..."

    Teraz, kiedy Cię nie ma
    serce me smutek rozdziera.
    Radość ze mnie wyparowała,
    czuję się na świecie sama.
    Łzy i rozpacz są dziś z nami,
    chłopakami, dziewczynami...
    Kto będzie teraz robił grafikę?
    Kto teraz będzie powalał mrocznym szykiem?
    Gdy Cię w rozpaczy żegnamy,
    pamiętaj jak bardzo Cię kochamy...

    Ally, proszę przekaż choć ostatnie zdanie mojego wiersza Lorr :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mnie uznacie za bezuczuciowego cosia, ale czy to nie przesada?

      Usuń
    2. Piękny wiersz ,Lorr dlaczego ;(

      Usuń
    3. Wiersz do mnie nie trafił. Natomiast kompozycje Anne opowiadające o trupach i bigosie - o wiele bardziej ^.^

      Usuń
    4. Trupy i bigos?
      Co ja wtedy brałam? :D

      Usuń
    5. Lorr, czy to naprawdę możliwe, że wyrosłaś z MH? ;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(

      Usuń
    6. Wiem, ale nie sądziłam, że to się stanie tak nagle... Zawsze myślałam, że Wy akurat jesteście tymi, które pokażą światu, że pasja nie powinna zależeć od wieku...

      Usuń
    7. To JA pokażę światu ;_; ENY PROBLEM? :D XD

      Usuń
    8. Nie, nie problem :D Po prostu będę tęsknić ;c

      Usuń
  19. All zrób coś, to nie możliwe żeby Lorr odeszła,prawda?.............

    OdpowiedzUsuń
  20. Lorr, proszę powiedz tylko DLACZEGO odeszłaś?

    Sweet Draculaura

    Ps. W tym wierszu chciałam tylko pokazać, że świat mi się zwala na głowę gdy odeszłaś tak nagle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech... Przesadzasz ;-; Lorr nie umiera, heloł!

      Usuń
    2. Skoro to piszesz, to nie możesz być duchem ;3

      Usuń
    3. To stwierdzenie zostało użyte w czasie teraźniejszym, nie przeszłym. Równie dobrze, mogę teraz konać na łóżku z telefonem w ręku, a Wy i tak nie będziecie o tym wiedzieć.

      Usuń
    4. W takim razie miłego konania życzę. Może w czymś pomóc...? Poza tym wydaje mi się, że ostatnią rzeczą, jaką zrobiłby człowiek w obliczu śmierci, to odpisywanie na komentarz na blogu. ;) Ale to tylko mój punkt widzenia. Może się na tym nie znam ;P

      Usuń
  21. 0_0
    Szkoda, że Lorr odeszła :(
    Teraz to już nie będzie to samo..

    OdpowiedzUsuń
  22. E tam, dramatyzujecie wszyscy. Aleksa da sobie radę, a Lorr nie znika przecież z naszej galaktyki, tylko po prostu nie będzie już pisać tego bloga. A tu już nawet pożegnalny wiersz był... Po co Lorr ma się zmuszać do czegoś, czego robić już nie chce...? Gdyby się zmuszała, z pewnością jej posty byłyby beznadziejne i nudne. Odeszła - też źle. No ludzie, ogarnijcie się. Lorr nie znika na wieki ;A;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że sobie da radę :) Ale po prostu będzie nam brakowało Lorr, bo to przecież duża zmiana.

      Usuń
    2. No tak, w sumie racja ;)

      Usuń
    3. Anonimek namber łan ma racje .__.

      Usuń
  23. Zgadzam się Minnie678.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  24. Już mówiłam czemu napisałam ten wiersz (chcę się także potrenować, bo chcę zostać pisarką) i do niczego Lorr nie zmuszam. Jest wolnym człowiekiem i może robić co chce.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcesz potrenować po co ? dlaczego ? chesz trenować? po co trenować dlaczego to robisz nie wiem .. przestań trenować nic ci po tych teningach a po piserce też .....





      bo bedziesz nie tylko pisarka , ale ekstra pisarką .. nie musisz trenować aż tak bardzo ponieważ masz talent a talentu nie da się kupić powizenie w krerze ( jak ci się uda być pisarką napisz ksiązką o sobie i napiz gdzie trenpowałaś )

      Usuń
    2. Trening czyni mistrza, jak to mówią.
      I w jakim świecie ty żyjesz? "jak ci się uda być pisarką napisz ksiązką o sobie i napiz gdzie trenpowałaś" Życie to nie bajka.

      Usuń
    3. jezu dziecko na żartach się nie znasz . zażartowałam ..... widzę że nie potrzebne ... bo nikt tu nic nie rozumie

      Usuń
    4. A ja widzę, że ktoś nie rozumie, że ważnym jest używanie znaków przestankowych ;3 Nie wspominając o zdaniach, które zawsze się zaczyna od wielkiej litery.

      Usuń
    5. jezu myślisz na na tablacie tak łatwo się pisze . jeszcze jak podkreśla każde słowo.. Bo jest zainstalowany na język angielski i polskie znaki są mu jak by ci tu wytłumaczyć . A co ja się będe dzieckiem przejmować ...

      Carotte

      Usuń
    6. I kto tu jest dzieckiem? Ja piszę na telefonie ten komentarz ;) Poza tym wątpię, żeby tablet podkreślał ci (lub nie) przecinki i kropki XD

      Usuń
    7. to myśl co chcesz mnie to nie obchodzi.

      Usuń
    8. a masz telefon zaprogramowany na polski czy na angielski ?

      Usuń
    9. Czyli nie możesz sobie zmienić w ustawieniach na polski? Ja miałam po angielsku, ale sobie zmieniłam w ustawieniach telefonu.

      Usuń
  25. Dziękuję :)

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  26. Może trochę przesadziłam żeby pisać wiersz, ale chciałam się tylko wyżalić, bo nie mam komu. Mama na 100% nie zrozumie (kiedyś nie pozwalała mi nawet pisać komentarzy), a od mojej przyjaciółki jestem oddalona o 1000 km (jestem na święta u rodziny za granicą).

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  27. I nie kraczcie! ;-) Tylko tego by brakowało żeby Lorr była konająca :-P

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  28. 69 komentarzy! Przypadek? Nie sądze!

    Lidia :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Powaliłaś mnie tym 69 XD

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  30. I co sugerujesz mówiąc, że to nie przypadek? :-P

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mamy prawa zatrzymywac Lorraine .

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)