czwartek, 24 lipca 2014

Nowości z San Diego Comic-Con International 2014!

Są już zdjęcia z tegorocznego Comic-Con'a! Na obrazkach widnieje dużo nowych lalek,które mogliśmy już oglądać na dość niewyraźnych obrazkach m.in. 4-pack rodzeństwa Wolf.
 Jednak na dziś nie jest wszystko odkryte, pojawiły się trumienki,które zapowiadają nowe lalki:

rayedelsol:

I don’t know who to source this to. I found it reposted on Facebook in a group. 
What’s with that tiny coffin?!


Can’t wait for more reveals!!! 
Najbardziej zadziwiła mnie ta mała trumienka. 
Może przedstawia jakiegoś zwierzaka? Różnica rozmiarów by się raczej zgadzała.
Przejdźmy może do zdjęć monsterek,które już widnieją na wystawach!:
 
Na pierwszy ogień,główne ,,gwiazdy'' SDCC2014 - nowa,szkolna para.
Jak widzimy,są już uwolnieni z pudełka i stoją sobie w towarzystwie innych upiorów.
Ładnie razem wyglądają ;) Jeśli już o nich mowa, paru fanów zdecydowało się na ich zakup.

Następna para pojawiła się bardzo nieoczekiwanie i są to... Garrott i Rochelle!:
  
   
Ah! wyglądają razem ślicznie! Żałuję,że mam już Rochelle,bo kupiłabym ich <3 Upiorce jest ślicznie w miętowych włosach,sukienka również jest cudowna. Co prawda buty znów zostały przemalowane z serii Basic,a torebka pożyczona z serii Swim Class,ale już trudno. Garrott ma świetnie pomalowaną twarz,mogłabym sądzić,że to nawet Fan Made,gdyby się tu nie znalazł. Upiór już długo czekał na swoją lalkę, pierwszy raz widzieliśmy go w filmie SCOF. Ma świetne ubranie,do tego ta róża,którą trzyma *_*
Jednak coś czuję,że buty zostały pożyczone od Manny'ego :o

Kolejne zdjęcia przedstawiają zestawy Inner Monster oraz Monster Maker:
 
 
 
 
 
Inner Monster polega na tym,że w maszynie projektujemy naszą monsterkę,a urządzenie na 2 zdjęciu przy użyciu markerów rysuje nam jej twarz,nogi i ręce. Naprawdę dobry pomysł! Do tego zestawu dołączono aż trzy lalki do własnoręcznego pomalowania. Do nich mamy także 3 pary butów,3 sukienki i 3 peruki.

Następne zdjęcia przedstawiają lalki Coffin Bean,które widzieliście w poprzednim poście. 
Za nimi znajduje się zestaw Draculocker:
  
 
  
Do lalek CB pokazano też zestaw z automatem,kanapą i piłkarzykami.
Jak już mówiłam,z tyłu jest Draculocker. Muszę przyznać,że Twyla wygląda tu lepiej,niż na zdjęciach promocyjnych, w sumie... wszystkie zaprezentowane lalki są naprawdę świetne ;)

Przy grupce kochających modę ukazała się nowa lalka Wydowny:
mhinsider:

Swim Line is Justice again.

Ghoul Chat is KMart 
Z tyłu możemy dostrzec Venus i Cleo. Nadal przekonuję się do tej Wydowny,jednak przeszkadza mi jej makijaż :x Podoba mi się za to,to że użyto kawałków komiksu na jej sukience. Możemy zobaczyć na niej Frankie PG. 

Kolejne obrazki ukazują 3 nowe lalki Swim Class!:
   
Zaczynam się przekonywać do Jinafire. O wiele lepiej się tu prezentuje. Gdyby porządnie ją rozczesać wyszedłby ładny kucyk. Clawdeen jest całkiem niezła,ale jakoś kolor ust mi w niej nie pasuje.
Spectra ma tutaj dość kiepską pozę i wyszła tutaj dość mdło. Jednak to chyba kwestia oświetlenia.
Nie wiem dlaczego,ale myślę,że każda duszyca ma taki sam makijaż :x

Następne zdjęcia przedstawiają nowe lalki z serii Ghoul Chat. Możemy zobaczyć na obrazkach kolejną, nową lalkę Rochelle w towarzystwie Catrine:
 
Obie lalki są cudne <3 Szkoda,że Catrine nie jest sprzedawana oddzielnie,bo bardzo mi się spodobała.
Cudownie jej w tych pasemkach. Rochelle kolejny raz eksperymentowała z miętą. Efekt jest świetny. Również mi się podoba. Widać,że twórcy zajęli się postaciami z Upioryża ;) Niestety będą one dostępne tylko w sklepach K-Markt.

Mam również obrazki 4-pack'u rodzeństwa Wolf!:
 
 
 
Eh... zawiodłam się na Clawdii. Na pierwszych zdjęciach była świetna,a teraz wszystko zniszczył jej makijaż.
Do tego ta wysoka kitka zaczesana w ten spodów mi trochę nie leży :/ Hwoleen również jest zmieniona. Ma dłuższe włosy! Szkoda,w krótszych było jej lepiej. Mimo to,jej ubranie nadal uważam za świetne.
Clawd byłby całkiem fajny,gdyby zmienili mu kolor butów i dali inne uczesanie. Ten loczek jest dziwny.
Fajny pomysł na ułożenie łapy. Clawdeen nie podobała mi się,ale zaczęłam się do niej przekonywać.
Ma super fryzurę i gdyby zmieniono ten zielony na złoty,wszystko byłoby dobrze,jednak oświetlenie (mam nadzieję,że oświetlenie) sprawia wrażenie,jakby miała focha... Będą dostępni tylko w sieci sklepów Wallmart.

Następne obrazki przedstawiają nowe lalki SS w towarzystwie starych:
 
Widzimy tu też okładkę pamiętnika Abbey! 
Zdjęcie jest w dość kiepskiej jakości,dlatego na razie się nie 
wypowiadam o art'cie upiorki,ale zapowiada się nieźle :)

Są również fotografie lalek FF: Inspired Ghouls:
  
Widzimy tu Operettę przebraną za Frankie, Scarah ubraną na Toralei, Frankie 
udającą Clawdeen i kawałek Ghoulii,która jest zrobiona na Draculaurę. 
Lalki jakoś nie bardzo mi się spodobały. Na następnym zdjęciu już jest cała zombiaczka. Do tego widzimy też zestaw Frankie FF.

Następny obrazek ukazuje zwierzątka Secret Creepers:
 
Wszystkie wyglądają słodko <3 Najbardziej spodobał mi się zwierzak Toralei i Howleen.
Z tyłu możemy oglądać lalkę Jane Boolittle wraz ze swoim zwierzakiem.

Chłopaki z 2-pack'u Manster również zagościli na wystawie:
 
Cóż mogę o nich powiedzieć? Podoba mi się zarówno pomysł,jak i wykonanie :)
Upiory prezentują się zabójczo!

Są również zdjęcia lalek Save Frankie,które będą również tylko w sklepach Wallmart:
  
W sumie nie żałuję,że mają ograniczenie na dostępność. Lalki aż tak bardzo nie podbiły mojego serca,choć uważam,że nie są najgorsze. Najbardziej spodobała mi się Clawdeen ;)

5-pack ,,Jesteśmy Monster High'' również zagościł na półkach wystawy:

 
Zdjęcie jest fatalnej jakości,ale widać,że lalki całkiem ładnie się prezentują. 
Mogłabym nawet powiedzieć,że o wiele lepiej niż w pudełkach czy tuż po rozpakowaniu przez posiadaczy.

Ostatnie zdjęcie pokazuje wszystkie pary Straszyceum:
 

Podobają wam się te lalki? Która najbardziej was zachwyciła?


13 komentarzy:

  1. Zadna nie zachwycila mattelowi koncza sie pomysly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniam zdanie zwierzaczki zachwycily

      Usuń
  2. Z kolejnymi zdjęciami Iris i Manny wyglądają coraz lepiej. Szkoda że nie są ogólnodostępni :-(. Garrott na początku mnie przeraził, ale jak spojrzałam drugi raz, to bardzo mi się spodobał <3. Naprawdę bałam się, że skopią jego lalkę, a tu proszę :-). Mogłabym kupić ten 2-pack choć mam już Rochi Basic. Nie wiem czemu bardzo lubię wszystkie Upioryskie postacie. Zestaw MM bardzo przypadł mi do gustu. Takie projektowanie lalek było świetnym pomysłem :-). Postacie CB są naprawdę urocze i wszystkie mi się spodobały, czego nie mogę powiedzieć o pajęczycy... Deenka i Jin są w serii SC cudowne *o*. Spectra jakoś mnie nie przekonuje :/. Rochele i Catrine są w GC bardzo piękne, a bardziej polubiłam kotołaczkę ;-). 4-pack Wolf'ów to totalna klapa :-(. Jefynie Howleen wygląda przyzwoicie. Abbey i Ghoulia SS naprawdę dobrze się prezentują! :-). Bardzo polubiłam córkę yeti w tej wersji :-). Cóż mogę powiedzieć o FF:IG?... Wyglądają tu nieciekawie x-(. Cushion i Sweet Fangs z kolejnego zdjęcia wyglądają przesłodko <3. Chłopaki z Manster wyszli na obrazku naprawdę korzystnie :-). Jeśli chodzi o SF, to nie wypowiem się już o babciowatym Jacksonie... ,,Jesteśmy MH" wypadają tu lepiej niż zapakowani :-). Jestem za to wściekła, bo na zdjęciu gdzie są ,,wszystkie" pary brakuje mojej ulubionej, czyli... Draculaury i Clawda!!! ;_;. *jeszcze mnie popamiętają...*. Jestem bardzo ciekawa co pojawi się w miejscu trumienek i ze zniecierpliwieniem oczekuję kolejnych zdjęć z SDCCI :-). Sory za długi komentarz...

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz gorsze te lalki, oprócz Rochelle i Abbey są same klapy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie dlaczego nie kupisz Rochelle bo juz ja masz ,ja mam 3 Clawdeen,2 Venus i 2 Robeki i takze inne ale kazda postac jesli sie powatarza jest z innej serii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie lubię mieć tych samych postaci :P Mam 2 Clawdeen i 2 Frankie,wystarczy :P

      Usuń
  5. Ja też raczej nie powtarzam, chyba, że lalka z innej serii bardzo mi się podoba albo jest w 2-pack'u z postacią którą bym chciała.

    Sweet D.

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak powtórzę, to nazywam lalkę inaczej i robię z niej siostrę albo zupełnie inną postać ;-). Na razie mam 3 Lale, 3 Deenki i 2 Abbey :-)

    Sweet D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy chcesz ale moge ci wyslac zebys dodala na bloga zdjecie jennyfire w pudelku, zrobilabym tez clawdeen ale nie wiedzialam ze jest nowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była już kiedyś na blogu :) Ale dziękuję za chęci ;)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)