piątek, 12 grudnia 2014

Nowy wygląd!

Witajcie! Zgodnie z zapowiedziami już dziś pojawił się nowy wygląd!
Mam nadzieję, że się wam podoba. W sumie to mój pierwszy raz, kiedy robiłam nagłówek na tego bloga. Wcześniej mogliście widzieć moje prace na górze strony tylko na MMH2 i na moim blogu.
Tak więc i tym razem możecie oglądać dwie postacie. Z tym, że zamiast Lorraine jest tam OC Kasi.
Moją raczej już wszyscy znają. Przejdźmy może do podpisów:

Byłoby mi miło, gdyby Kasia zechciała go używać, końcu wreszcie się doczekała :P
Mówiłam, żebyście się cudów nie spodziewali, ani tego, że będzie szybko. Cóż, wygląd jak wygląd.
Mi się całkiem podoba, bo zauważyłam jak dużo się nauczyłam od czasu gdy robiłam ten z MMH2.
Obie postacie były wzorowane na naszych projektach. Jedynie pamiętam coś zaplątałam się przy jednym elemencie garderoby Kasi i lekko go zmieniłam. Oczywiście pomagała mi Lorraine Torres, której bardzo serdecznie za wszystko dziękuję ♥
To raczej było na tyle, co chciałabym wam przekazać, tak więc zapraszam do rozejrzenia się po blogu i obejrzenia zmian :)

26 komentarzy:

  1. Jeju, ale śliczny! <3 Na pewno będę używać podpisu :3

    OdpowiedzUsuń
  2. a robota!
    Tylko brakuje mi "tego czegoś" w postaci Kasi.. Chyba innej fryzury.
    Mimo wszystko bardzo mi się podoba <3

    Malfoy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Dobra robota

      coś cały czas mi przeszkadza w napisaniu tego komentarza, szkoda, bo prawie byłam pierwsza :P

      Malfoy.

      Usuń
    2. Dzięki ;3 Fryzurkę Kasia wybierała, tak jak i strój xD Jedynie z kolczykami coś pochrzaniłam wtedy XD

      Usuń
    3. Mimo wszystko bardzo fajnie się prezentuje nowy wygląd bloga :)
      Malfoy.

      Usuń
    4. A mnie się fryzura i w ogóle postać Kasi mega podoba, All też.

      Usuń
    5. Tak, ja wybierałam fryzurkę ^^ Jakoś pasowała mi do Emily i do tego kapelusika :3

      Usuń
  3. wow postarałyście się super wygląda teraz blog :)
    mam pytanie o co chodzi z mmh2 i czemu lorr jest w ekipie bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MMH2 to dawne dzieje. Z rok temu było, jak ten miał awarię i wtedy ja robiłam wygląd. Lorr jest w ekipie bo... *odsyłam do postu, bo napisałam xD* pomagała mi w szablonie, iż ponieważ się na tym kompletnie nie znam. Ja byłam tylko od nagłówka,podpisów i ogólniej konsultacji xD Szablon to dzieło Lorr ^^

      Usuń
  4. Piękny ^.^ Niesamowicie wygląda nagłówek, jak i szablon.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarąbiste te rysunki, ale zapewne to już wiesz.
    Najbardziej podobają mi się te łańcuchy, nie mogę od nich wzroku oderwać, ta to fantastycznie zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze powiedziawszy odpycha mnie to tło, nie nadaję się na bloga o bajce. Dodatkowo, oczopląsu można dostać - szczegółowe tło i to wzorzaste tło fioletowe, dużo tego. Mogłoby tak być, gdyby fiolet był jaśniejszy, bardziej by się wybijał. Ale poza tym fajnie, widać, że starałaś się nad postaciami, są o wiele lepsze niż te na mmh2, tzn. bardziej w stylu MH :) I mega mi się podoba rozkład i obramowanie elementów, w sensie notek, paska bocznego itp. Super to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tłem był niemały problem xD Nie mogłyśmy się na żadne zdecydować XD

      Usuń
  7. Gnialny wwygląd! Simply the Best !

    OdpowiedzUsuń
  8. W jakiej serii są wasze postacie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest niesamowity! Uwielbiam wasze grafiki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, ale lepszy był zdecydowanie poprzedni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, starałam się. Siedzę w grafice krócej niż Lorr :P

      Usuń
    2. Ale jest ok :)

      Usuń
  11. Przydałby się bardziej świąteczny wygląd...

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wygląd! Naprawdę się postarałaś ;3

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)