środa, 20 maja 2015

Zdjęcia promocyjne (2) - Fright-Mares

Wraz ze zdjęciami promocyjnymi lalek pojawiły się także fotografie kucyków z serii Fright-Mares. 
Jako pierwszą, przedstawię wam Aery Evenfall:
Ehh... naprawdę ciężko mi ją ocenić. Kompletnie mi się nie podoba całokształt. Kościste skrzydełka oraz ciekawa fryzura nie rekompensują wszystkiego, bo to w zasadzie jedyne atuty Aery. Gdyby może wykonano ją jako zwykłą lalkę i dano jej jakieś ładne ubrania, pewnie bym ją pochwaliła, ale... na to co widzę, oceniam tego upiorko-kucyka negatywnie.

Następna jest Pyxis Prepstockings. Szczerze mówiąc, chyba nie sądziłam, że kiedykolwiek usłyszę w świecie MH tak dziwne imię i nazwisko, ale jak się przekonacie później, wszystkie kucyki są jakoś dziwnie ponazywane: 
Wybaczcie, ale nie umiem inaczej tego określić, jak tylko jednym słowem - żenada. Kucyk jest tak brzydki, że nie znajduję w nim żadnych pozytywnych cech. Jeszcze w przypadku tej pierwszej postaci coś tam próbowałam pochwalić, ale tu już po prostu nie mogę. Jest fatalnie.

Kolejna postać nazywa się Bay Tidechaser.
Szczerze mówiąc, ''im dalej w las'', tym bardziej odechciewa mi się tego opisywać...:
Następna ''kucykowa klapa''. Poza ciekawym kolorem włosów, również nie mam tu nic do pochwalenia. Zostając przy fryzurze - stąd widzę, że jest bardzo niechlujnie zrobiona. Jakby czepek z włosami przyklejony niedbale do główki.

I ostatnia z kucykowych przedstawicielek - Frets Quartzmane:
Najlepsze dla pocieszenia zostawiłam sobie na koniec. Tutaj muszę przyznać, że pomysł był całkiem niezły. Podoba mi się połączenie czerwieni, czerni i szarości. Tak jak w przypadku Aery, gdyby postać została wykonana jako zwykła lalka, bardziej przypadłaby mi do gustu. Nie jest natomiast najgorzej. To chyba najlepsza ''kucykowa panna'' z tych pokazanych.

Co sądzicie o tych postaciach? Która kucykowa upiorka najbardziej się wam podoba?


15 komentarzy:

  1. Chciałabyś żeby ta ostatnia panna trafiła do Twojej kolekcji, cieszyłabyś się z niej? Czemu te lalki Ci sie nie podobają, bo mi na przykład bardzo się podobają <3 Ale nie chcę ich kupować, bo kazdy będzie pisał "Ale paskudna lalka"... Dlaczego tak jest? :'c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo... są gusta i guściki. Mi się kompletnie nie podobają. I raczej nie. Pewnie bym ją postawiła na półce i by stała...

      Usuń
  2. W lidlu są wszystkie lalki MH za 45 zł!!!
    Aleksa, może sprzedasz część swoich lalek, i za pieniądze z nich kupisz sobię wszystkie lalki z FdC?

    Co sądzisz o wyrazie many many, bo teraz każdy tak mówi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Ja już z lalkami się wstrzymuję. Mam ich już dużo. A sprzedać... nieee, do każdej przywiązana jestem xD
      2. Każdy? Nie słyszałam, żeby ktokolwiek tak mówił... >_<

      Usuń
  3. Wiem prośba nie codzienna, ale... Mogę użyć Twoich zdjęć z sesji (blog Dark Side) jak avatar? Proszę zgódź się, ja napiszę w "O mnie" (w takich podobnych rzeczach na profilu blogger), że zdjęcia są Twojego autorstwa, przecież inne osoby ustawiają sobie zdjęcia innych ludzi (np. z Tumblr) i autorzy zdjęć nic przeciwko nie mają, proszę zgódź się... Słowo daje, że napiszę, że to Twoje zdjęcia, nawet linka Ci wyślę.. Ale ja naprawdę nie będę pisała, że zdjęcia to moja robota, ja nie z takich ludzi jestem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo... dobra. Chciałabym potem obejrzeć gdzieś to, ale... napisałeś/aś z anonima XD

      Usuń
    2. All, serio?! Bardzo Ci dziękuje! Nie myślałem, że się zgodzisz! Naprawdę!
      Teraz może wydaje Ci się, że jestem dziwny, ale niedługo mam urodziny i to, że się zgodziłaś jest super prezentem.
      Tak, naprawdę super! Boże, jak ja się cieszę! Pewnie zastanawiasz się dlaczego akurat Twoje? Bo Ty robisz (przepraszam, ale inaczej tego określić nie mogę) ZARĄBISTE zdjęcia swoim lalką, a osoby z Tumblr jakoś mi się przejadły a ich zdjęcia są albo nudne, albo jakoś szczególnie mojego serca nie podbiły, ale za to Twoje są genialne. Nie myśl sobie, że teraz ci "cukruje" czy coś, tylko dlatego że się zgodziłaś skądże!
      Jak najbardziej napiszę, że zdjęcia (zdjęcia, nie mam na razie żadnej lalki MH, a jak będę zmieniał wygląd, to będe też brał od Cb zdjęcia monsterek, do tego czasu jak nie naucze się robić profesjonalne zdjęcia, mam nadzieję, że się nie gniewasz, że to nie będzie tylko jednorazowe) Ale obiecuje, że napisze nawet w poście jak i pasku o mnie, że to Twoja robota te zdjęcia a ty mi poswoliłaś.
      Tylko, że ja bloga zakładam na początku września, i mam nadzieję, że do tego czasy Twoja decyzja się nie zmieni, bo nie zmieni prawda? Ja rozumiem, jakbym nie napisał, że to Twoje, ale ja napisze słowo honoru!
      PS. Bloga założe najprawdopodobniej na pingerze, ale nie będziesz mi pisać koemntarzy "zmień avek" co nie?
      Chciałbym teraz wiedzieć co mi napiszesz, gdy zobaczysz że jest napisane że zdjęcia profilowe moje teraźniejsze i przysżłe to twoja zasługa, i twoje lalki, i zdjęcia...

      Usuń
    3. No jak ktoś mi się grzecznie spyta i napisze, że moje, no to raczej nie powinno być problemu. Zdjęcia jak zdjęcia, ale dziękuję za uznanie. Gorzej z nagłówkami, bo nad nimi dłużej siedzę i raczej by mi się nie uśmiechało pozwolić komuś na wykorzystanie ich xD Kurczę... muszę znaleźć sobie czas, miejsce i chęci, by jakąś sesję trzepnąć... Dawno nie było :x

      Usuń
  4. Oglądasz serial "Ranczo"? Według mnie ZAJEBISTY SERIAL, NA DODATEK ŚMIESZNY :D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej was matka nie miała z tymi pytaniami? -.-'' Nie, nie oglądam seriali. I... proszę się wyrażać.

      Usuń
  5. Do anonimków powyżej: co jest z wami nie tak!? Od takich pytań jest zakładka "pytania i odpowiedzi" oraz (specjalnie po to założony) ask. Nie zaśmiecajcie bloga takimi komentarzami! I ja z góry przepraszam za ten, ale ostatnio już mnie zaczyna to mocno irytować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo... właśnie to napisałam XDDD Ask/zakładka - kij tam, oni nie rozróżniają najwidoczniej >_< Ale... no odpowiedzieć wypada.

      Usuń
  6. Te kucyki są dramatyczne. My Little Pony mi wystarczy, w Monster High sobie takich potworów nie umiem wyobrazić. Ciekawe jaka będzie historia tych dziwnych stworzeń, może pojawią się w nowych odcinkach? Generalnie masakra...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni jest podobna do mojej OC dlatego najlepsza z nich wszystkich. Ach ta skromność :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta ostatnia w sumie zainspirowałam mnie do zrobienia nowej OOAK xD Reszta masakra O.o Wciaż nie umiem uwierzyć że to "dzieło" MH a nie jakiś producentów podróbek...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)