czwartek, 25 czerwca 2015

Nowe lalki z serii Monster Exchange

Pamiętacie może arty nowych postaci, które miały należeć do serii Monster Exchange? Otóż te upiorki dorobiły się już swoich lalek! Całą trójkę możecie zobaczyć poniżej:
Insta source X

OMG THEY’RE SO CUTE ESPECIALLY ISI OMG
Moim zdaniem, nowe uczennice z wymiany wyglądają naprawdę ciekawie. Szczególnie spodobała mi się Isi Dawndancer, którą widzicie po środku. Ma bardzo ciekawe ubranie. Podobają mi się także jej ''ozdoba do włosów'' (choć... równie dobrze mogą to być jej rogi, nie jestem pewna) oraz śliczne, długie włosy w kolorze turkusowym. Drugie miejsce w moim osobistym notowaniu zajmuje Kjersti Trollson. Jest naprawdę urocza, a jej wzrost dodaje jej jeszcze większej dawki słodyczy. Do gustu przypadły mi jej kręcone włosy oraz jej spódnica. Ostatnia jest Batsy Claro. Upiorka jest strasznie krzykliwa. Nie wygląda źle, ale na tym zdjęciu prezentuje się daleko gorzej od pozostałych uczennic.

Podobają wam się lalki nowych postaci? Co o nich sądzicie?
Jaka upiorka najbardziej przypadła wam do gustu?

11 komentarzy:

  1. Jak się nazywan ta pierwsza, druga i ostatnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się czyta ze zrozumieniem, powinno się skapnąć która jest która...

      Usuń
    2. Ale Ty napisałaś tylko, że ta druga nazywa się Isi Dawndancer. A ta pierwsza i ostatnia, to niby jak sue nazywają???

      Usuń
    3. Widzę, że niestety umiejętność czytania i wyciągania wniosków jest bardzo trudna. Piszę, że Batsy jest krzykliwa, a u panny Trollson podobają mi się jej kręcone włosy oraz odmienny wzrost. Chyba łatwo wywnioskować z tych informacji wszystko?

      Usuń
    4. No właśnie Ally chyba nie. XDD Dla mnie Kjersti jest krzykliwa, a Batsy jest wysoka i ma loki. Sooo XD

      Usuń
  2. Już mi się znudziło to zbieranie plastiku...
    ~Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  3. Najmniej podoba mi się trzecia od lewej. Mam już dość tych przesłodzonych uczennic. Według mnie przydał by się ktoś mroczny :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Banshee i Wielmożny Igor nagrali jak przebierają się za Lalę i Clawda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mieli te sztuczne kły to mnie rozwaliło xD

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)