niedziela, 4 października 2015

Brand-Boo Students

Czy spodobały wam się najnowsze uczennice z wymiany? Jeśli tak, mam dla was pewną ciekawostkę. Sądzono, że będą one z drugiego Wave'u Monster Exchange, jednak na ich pudełkach pojawiła się zupełnie inna nazwa, a mianowicie Brand-Boo Students. W sumie, mi to zbyt dużej różnicy nie robi, gdyż wszystkie trzy lalki są piękne i pasują do tej, jak i do tamtej serii. Przechodząc do rzeczy, pojawiły się ich zdjęcia promocyjne:
 
Isi jest przecudowna. Bardzo mi się podobają jej długie, turkusowe włosy i luźne, wzorzyste ubrania. Nie wiem, co o niej jeszcze powiedzieć. Lubię ją taką, jaka jest. Świetna oraz dopracowana lalka :D

 
 
Kjersti również przypadła mi do gustu. Bardzo podobają mi się jej ubrania oraz dodatki. Jedyne, co mnie w niej niepokoi, to jej oczy. Zapakowana patrzy się prosto, natomiast lalka pozbawiona opakowania - w bok. Zapewne ogólnodostępna będzie ta pudełkowa wersja. Mimo wszystko, nie podoba mi się fakt, iż zdjęcia promocyjne nie oddają często tego wszystkiego, co faktycznie będzie można kupić w sklepie.

 
 
Batsy także przypadła mi do gustu. Ma swój styl i wyróżnia się na tle innych lalek. Co prawda, dodałabym jej jeszcze jeden kolor, ale tak jak jest, nie jest źle. Urzekły mnie wielkie skrzydła upiorki *^* Jestem ciekawa, czemu akurat ona je ma, a Draculaura i Elissabat już nie. W każdym razie, jestem zadowolona z B-BS. Wszystkie trzy lalki są świetne.

Podobają wam się te lalki? Która najbardziej? Co sądzicie o B-BS?

16 komentarzy:

  1. dodacie zdjęcie terazniejszej gazety monster high? albo chociaż powiedzcie kto jest na okładce

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mieszkam w polsce więc bardzo zależy mi na odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnią jaką kupiłam to chyba z Clawdeen i Howleen była. Ale nie jestem pewna, czy jakiś nowy numer nie wyszedł.

      Usuń
  3. Isi* Nie Issy. Batsy podoba mi się najbardziej, ale żałuję, że nie ma tak jak na arcie czerwonego makijażu przy oczach bo przez to nie widać białych elementów na jej skórze ._. PS: pojawiły się zdjęcia promocyjnie monsterkowych syrenek XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawione, bo spieszyłam się, aby to napisać, bo jeszcze się uczyć musiałam xD A... co do syrenek, chcecie, abym się załamała? Przecież ja tego nie zdołam na trzeźwo napisać ;_____;

      Usuń
    2. Ja też uważam to za najgorszą serię ever, ale... ktoś powinien to napisać XD bo mimo wszystko to nowinka. Niestety Mattel przestał iść na jakość. Teraz ważne, żeby hajs się zgadzał. Jak inaczej wyjaśnić np: niepodobną do siebie Neferę Boo York czy pomylone paski na rękach i nogach u bliźniaczek w serii Wheelin' Werecats czy Zombie Shake. Przecież mało kto z tym ostatnim się zorientował (ja tak i jestem załamana bo tak chciałam je w swojej kolekcji T^T)

      Usuń
    3. Robiłam 3 podejścia do tego postu ;_; Mogę wam poemat o budyniu napisać, ale o syrenkach... ;-----; Niech mnie Roz wyręczy lub Ania T_T Bo potem będzie, że wszystko hejtuję :c

      Usuń
  4. Batsy, w przeciwieństwie do Lali, ma skrzydła zapewne dlatego, że zalicza się do nietoperzy, Lala i Elisabat są natomiast wampirami, więc dziwnie by było, gdyby miały skrzydła ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Są już zdjęcia promo Great Scarrier Reaf

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że lalka Isi Dawndancer to zdecydowanie jedna z najlepszych lalek w Monster High! Bardzo chciałabym, aby zagościła na mojej półce. :) Jak sądzicie, ile będzie kosztawała? Z resztą nie tylko ona, ale wszystkie lalki z tej serii :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obstawiam, że pierw będzie w granicach 120 zł. Potem cena spadnie do tak... 60? Teraz G&B są chyba po 50 zł z kawałkiem... XD

      Usuń
  7. czy ktoś napisze wreszcie o tych ,,odpadach z fabryki''?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwaliły mnie te "odpady z fabryki" xD Spadłam z krzesła xD Leżę i nie wstaję xD Zadzwońcie po karetkę xD

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)